Ανδρονίκη Μαραθάκη – It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2

Πειραιώς 260 – Χώρος Ε

14 & 15 Ιουνίου, 21:00

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη, μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες της νέας γενιάς δημιουργών του χορού, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών με το έργο Its not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2. Πρόκειται για ένα παιχνίδι σε δημόσια θέα. Ένα παιχνίδι που τοποθετεί ερωτήματα για τη σχέση του χορού και της θέασης, για τις εντάσεις και τις ισορροπίες που γεννά αυτή η παράδοξη σχέση.

Τέσσερις ερμηνευτές διαμοιράζουν τον χώρο μιας πλατφόρμας που κινείται και αλλάζει κλίση ανάλογα με την τοποθέτηση και τη μεταφορά του βάρους τους. Οι ερμηνευτές δοκιμάζουν τα όριά τους σε μια νέα τάξη πραγμάτων, αφού ό,τι πιο βέβαιο, το έδαφος, αποσταθεροποιείται και γίνεται μέρος ενός σύμπαντος που ρέει και αλλάζει χώρο, ρυθμό και κινητικότητα.

Το παιχνίδι αναπτύσσεται με άξονα το «μαθηματικό» πρόβλημα faircake cutting, μια προβληματική που αναπτύσσεται κατά το μοίρασμα ενός «χώρου», για οτιδήποτε μοιράζεται, από μια τούρτα μέχρι μια εδαφική έκταση ή ένα φάσμα συχνοτήτων, έτσι ώστε όλοι να πάρουν τον «χώρο» που προσωπικά εκτιμούν ότι τους αντιστοιχεί. Μία κατανομή, δηλαδή, όχι σε ίσα μέρη, αλλά σε μέρη κατάλληλα και επαρκή για τις διαφορετικές αξίες και προτιμήσεις του καθενός.

Άραγε σ’ αυτή τη νέα γη θα τους βοηθήσουν οι θεατές να ισορροπήσουν;

Ένα έργο προσωπικό και συλλογικό ταυτόχρονα, που κατά τη δημιουργό του «ίσως να είναι ένα έργο χορού, ίσως και όχι».

 

 

Λίγα λόγια για την Ανδρονίκη Μαραθάκη:

Μέσα από τα έργα της, η Ανδρονίκη Μαραθάκη έχει επιδιώξει μια συστηματική συσχέτιση αφηρημένων ιδεών, ερευνητικής διαδικασίας και χορογραφικής πράξης. Δημιουργός που έφτασε στον χορό αφού σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης, μοιάζει να φέρνει μαζί της αυτή την αγάπη για την υλικότητα. Αρέσκεται να αναλύει σε βάθος τη θεματολογία της, δημιουργώντας σειρά έργων πάνω στο ίδιο θέμα, όπως η τριλογία της «Έρωτας και Επανάσταση / η ανωμαλία του ελάχιστου». Η κάθε χορογραφία ορίζεται ως προς έναν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας, εδώ το κινούμενο δάπεδο, που οριοθετεί και αναδεικνύει συνεχώς και από την αρχή τη χορογραφία και το νόημά της. Ένα ανοιχτό παιχνίδι όρων, φόρμας, θα μπορούσε να πει κανείς, που τελικά προβάλλει την ανθρώπινη ευθραυστότητα και ευαισθησία.

Στεριανή Τσιντζιλώνη

Καλλιτεχνική σύμβουλος για το χορό

φωτογραφία: Christos Bourelias

Συντελεστές:

Σύλληψη – Χορογραφία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Ερμηνευτές: Κωστής Καλλιβρετάκης, Κάντυ Καρρά, Λουκιανή Παπαδάκη, Γιώργος Φριντζήλας
Κατασκευή πλατφόρμας: Φίλιππος Βασιλείου
Ηχητικός διαδραστικός σχεδιασμός και σύνθεση: Λάμπρος Πηγούνης
Σχεδιασμός φώτων: Νύσος Βασιλόπουλος
Επιμέλεια κοστουμιών: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μαγνητοσκόπηση & επεξεργασία βίντεο: Αλέκος Μπουρελιάς – Χρήστος Μπουρελιάς
Οπτική επικοινωνία: Ευτυχία Λιάπη
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Κωνσταντίνος Σάκκας (Delta Pi)

 

Εισιτήρια από 15 € (μειωμένο 10 €)

Πανεπιστημίου 39 (στοά Πεσμαζόγλου), στο greekfestival.gr και στο 210 89 38 112

 

Σχετικά με miga art press

Τέχνη. Και καθημερινότητα. Αλλά και πώς η Τέχνη μπαίνει μέσα στην καθημερινότητά μας, ή μήπως η καθημερινότητά μας περιστρέφεται γύρω από την Τέχνη; Και σκέψεις και συναισθήματα, έτσι όπως αυτά διαμορφώνονται από την επαφή μας με την Τέχνη, αλλά και από την κοινωνική πραγματικότητα στην οποία ζούμε. Οι τρόποι που την αντιλαμβανόμαστε και την συναισθανόμαστε. Και την Τέχνη και την καθημερινότητα. Εν τέλει, και εν ολίγοις, ο λόγος μας για Τέχνη μέσα στην καθημερινότητά μας. Κι εδώ προκύπτει το εξής: τι να πρωτο-πει κανείς; Τι να πρωτο-γράψει; Από ποια θέση; Ερωτήματα που μας ώθησαν να φτιάξουμε αυτό το blog, έτσι ώστε, από κάποια αφετηρία, και μέσω του γραπτού λόγου, να ξεκινήσουμε από κάπου. Μαζί σας. Και αν η Τέχνη γίνεται καμβάς για τα συναισθήματα και για τις σκέψεις μας, ταυτόχρονα δεν αποκλείεται να διαταράσσει τα «κοινώς αποδεκτά», την «κοινή λογική», την «κοινή ησυχία». Για να βάλει –ή μήπως να σχηματοποιήσει υπάρχουσες- νέες δυναμικές στα κοινά κείμενα. Και κάπως έτσι προέκυψε η «Μύγα». Έντομο μικρό, -και όμως σκέφτεσαι κάτι πιο ενοχλητικό, ιδίως σε μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, σαν αυτές που έρχονται; Ασταμάτητη, και με έναν ασίγαστο βόμβο, ικανότητα στο να «ενοχλήσει», και –γιατί όχι;-, να «διαταράξει». Καλές πτήσεις! Η Συντακτική Ομάδα του «Μύγα Art Press»

Δείτε όλα τα άρθρα του/της miga art press →

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *